4 Ağustos 2012 Cumartesi

Google Sosyal Medya Şirketi Satın Aldı

Google Bünyesine Yeni Oluşumlar Kattı

Google, 4 yaşında keşfedilmemiş 1 web 2.0 kuruluşu olan Wildfire'ı elde ettiğini ilan ettiği bir webpage yazısı vasıtasıyla neşretti. Google, bu elde etme ile userlara "sayfalarını, uygulamalarını, tweet'lerini, video filimlerini, sponsorluklarını, reklamlarını ve fazlasını tek 1 çevreden yönetmeye" yaver olmak arzuluyor. Google'ın Wildfire için 250 milyon doları gözden çıkardığı ifade ediliyor, lakin bir takım kaynaklara bakarak arama devi bu satın alma için 400 milyon dolar tüketmiş olabilir.




Wildfire, şu an Virgin, Cirque du Soleil, Gilt Group ve Spotify gibi markalar tarafından değişik toplumsal word wide web sitelerinde sosyal spesiyaliteleri idare etmek üzere faydalanılıyor. Satın alma ile beraber firmanın kurucuları olan Victoria Ransom ve Alain Chuard, Google'a katılacak. Wildfire yardımıyla Google'a tanınmayan inceleme araçları katılacak. Bu araçların amaçları "daha güzel ve daha fazla canlı içerik" ve "daha fazla kayda değer etkileşimler" sözcükleriyle açıklanıyor.

Wildfire müşterek kurucuları, kurumun web sitesinin blog site'unda ifa ettikleri izahta Google ve Wildfire birleşiminin dijital medya pazarlamayı yönetme yönünden daha güzel bir platform meydana getireceğine inandıklarını söylüyorlar: "şimdilik, markaların onun içtimai katılım ve reklam kampanyalarını tüm nette ve Fb, Tw (twitter), YouTube, Google+, Pinterest, LinkedIn gibi tüm sosyal faliyetlerde işletmelerine izin takdim ediyoruz ve müşterilerine zengin deneyimler sunmasını sağlıyoruz. Dolayısıyla Wilfire, her zamanki gibi işlemeye devam ediyor ve hizmetimizde 1 değişim olmayacak."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder